loading...

checkarmikoni

سناتور شرود براون از اوهایو روز پنجشنبه اعلام كرد كه وی برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد نخواهد شد. اعلامیه تعجب آور پس از یك تور دو ماهه از طریق كشورهای رای گیری اولیه انجام می شود ، كه بسیاری معتقد

کورش احمدوند بازدید : 13 پنجشنبه 27 آذر 1399 نظرات (0)
در یک سورپرایز، شرود براون می‌گوید که او در سال ۲۰۲۰ برنده نخواهد شد.

سناتور شرود براون از اوهایو روز پنجشنبه اعلام كرد كه وی برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد نخواهد شد. اعلامیه تعجب آور پس از یك تور دو ماهه از طریق كشورهای رای گیری اولیه انجام می شود ، كه بسیاری معتقد بودند كه ساخت و سازهای انتخاباتی ریاست جمهوری است. "من دونالد را صدا می زنم. ترامپ و پوپولیسم دلهره آور او. من به مبارزه برای همه کارگران در سراسر کشور ادامه خواهم داد. و من تمام تلاش خود را برای انتخاب رئیس جمهور دموکرات و سنا دموکراتیک در سال 2020 انجام خواهم داد. براون در بیانیه ای گفت: بهترین مکان برای من برای انجام این مبارزه در مجلس سنا است. "براون گفت: ما یک رئیس جمهور داریم که نژادپرست است. 3 فوریه 201901: 30 "عزت تور کار" ، براون را لقب داد. چرخش از طریق رای گیری زودهنگام ، رأی دهندگان طبقه کارگر را با یک پیام پوپولیستی صفر کرد. وی در مورد افزایش حداقل دستمزد بالاتر فدرال ، اهمیت اتحادیه ها و کاهش مالیات برای آمریکایی های کم درآمد صحبت کرد. در بیانیه ای ، با این حال ، براون گفت که او احساس می کند که سایر دموکرات ها از همان ایده ها استفاده می کنند. "من و کونی هزینه کرده ایم. چند ماه گذشته سفر به سراسر کشور برای ایجاد عزت کار محور مبارزات انتخاباتی دموکرات ها در سال 2020 ، و ما از همه کسانی که ما را به اجتماعات و زندگی خود استقبال کرده اند بسیار سپاسگزاریم. ". وی گفت: "ما دیده ایم كه نامزدها شروع به شأن و منزلت مبارزه با كار می كنند ، و ما دیده ایم كه رای دهندگان در سراسر كشور خواستار آن هستند - زیرا شأن كار ارزشی است كه همه ما را متحد می كند. اینگونه است كه ما ترامپ را مورد ضرب و شتم قرار دادیم ، و اینگونه است. ما باید حکومت کنیم. "براون روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت که جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق - که وزن پیشنهادی بالقوه دارد و جذابیت مشابهی برای رأی دهندگان طبقه کارگر خواهد داشت - می تواند در انتخاب کند.". او با اشاره به مجلس سنا گفت: براون و همسرش در مورد این تصمیم توئیت کردند. "من هنوز فکر می کنمSenSherrodBrown رئیس جمهور فوق العاده ای خواهد بود." Schultz در یک توییت نوشت: من برای همه کارگران در سراسر کشور جنگ خواهم کرد

هر کاری را که بتوانم انجام خواهم داد تا یک رئیس‌جمهور دموکرات و یک مجلس سنای دموکرات را انتخاب کنم. بهترین مکان برای من این است که این مبارزه را در آمریکا انجام دهیم. شرود براون به نام " شرود براون " در روز ۲۳ مارس, " اوهایو " یک کشور در رقابت ریاست‌جمهوری است, که اگر براون برای برنده شدن در انتخابات شرکت کند, برای دموکرات‌ها سخت بود.


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 269
  • بازدید سال : 1,545
  • بازدید کلی : 3,444