loading...

checkarmikoni

در 8 سالگی , Chekina Ngaissio پیش از این شاهد بیش از most فرد بالغ شده بود که تنها می‌توانستند تماشا کنند و دعا کنند , زیرا هر دوی والدین او قربانی خشونت‌های فرقه‌ای در

کورش احمدوند بازدید : 123 پنجشنبه 11 دی 1399 نظرات (0)
یک  تصادف  جدید  در  کودکی  پس از  جنگ  , قلب  او  را دزدید

در 8 سالگی , Chekina Ngaissio پیش از این شاهد بیش از most فرد بالغ شده بود که تنها می‌توانستند تماشا کنند و دعا کنند , زیرا هر دوی والدین او قربانی خشونت‌های فرقه‌ای در جمهوری آفریقای مرکزی شدند . Ngaissio گفت : " تنها پناه‌گاه او یک صومعه بود که برای خانواده‌هایی که به دنبال پناه‌گاه امن می‌گشتند به اردوگاه پناهندگان تبدیل شده‌بود , جایی که دنیای او تغییر کرد " من دستانم را به سوی خدا بلند کردم , اما آن‌ها مرا نشنید . آن‌ها پدر و مادرشان را بردند و آن‌ها را کشتند ." دانیال گفت : " شورشیان به شهرها در سراسر کشور حمله کردند و کنترل دولت را در مارس 2013 به دست گرفتند و نزدیک به یک میلیون نفر - بیش از نیمی از آن‌ها - از خانه خود در بوفالو , نیویورک دیدن کردند ." او که در ترینیداد بدنیا آمده بود در 17 سالگی به آمریکا رفت تا در کالج شرکت کند و به مدت چهار سال قادر به ملاقات با خانواده‌اش نبود . او گفت : " در این مورد , من به کودکی که نیاز بود

پیج دانیل ، یکی از خواهران جدید Ngaissio گفت: "من فقط می خواهم مثل بهترین خواهر بزرگ من برای او باشم.". "من نمی توانم صبر کنم تا او را بشناسم و چیزهای جدیدی را با او تجربه کنم." صبح روز بعد از ورود او ، نگیسیو از دیدن خانه جدید خود که در چند پا برف احاطه شده بود ، شوکه شد. او فقط در تلویزیون برف دیده بود ، و برای ضبط ، آن را تحقیر کرد و سرما 8 درجه ای که در اولین روز حضورش در آمریکا به او سلام کرد. مایک سیمون / اخبار NBC به عنوان برف در ماه های بعد ذوب شد ، نگیسیو گرم شد. محیط اطراف او. او اکنون گرگ دانیل را "پاپا گرگ" می نامد و مانند اکثر دختران جوان آمریکایی ، طرفدار گرفتن سلفی شده است. او به سرعت آواز خواندن خود را از "تلفن"لیدی گاگا و آهنگ تم از فیلم انیمیشن"منجمد" را می خواند. روی دیوار مدرسه جدید او نقشه ای است که تمام کشورهایی را که دانش آموزان از آن سرچشمه گرفته اند ، نشان می دهد. آنها با مهارت محدود انگلیسی. صبح Ngaissio وارد شد ، آنها جمهوری آفریقای مرکزی را به نقشه اضافه کردند. مایک سیمون / NBC NewsLast ماه گذشته ، Ngaissio به Ann Curry نشان داد که یاد گرفته است به 30 انگلیسی حساب کند و گفت که می خواهد معلم شود و به خانه خود بازگردد. روزی گفت: "من دلم برای خانواده ام تنگ شده است." او می گوید که او نیز چیزهای ساده ای راجع به زندگی در پایتخت کشور ، از جمله او ، از دست می دهد. برادران و خواهران من ، برای غذا خوردن با آنها ، با آنها سرگرم شوید. "مایک سیمون / NBC NewsDaniel اذعان می کند که جابجایی وی بدون چالش نبوده است. بعضی اوقات به او یادآوری کرده است که او پدر واقعی او نیست.

او گفت: " من فکر می‌کنم که او موفق بوده و در نهایت بهترین انتقام برای افرادی خواهد بود که پدر و مادرش را کشتند."


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 250
  • بازدید سال : 1,526
  • بازدید کلی : 3,425